Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Δοκιμάζουμε πρώτοι: Ανανεωμένο Nissan Micra 1,2



Με φρεσκαρισμένη εμφάνιση και τιμή μικρότερου αυτοκινήτου, το ανανεωμένο Nissan Micra είναι ένα «μικρό», που έχει τα φόντα για να «φορεθεί» πολύ από το αγοραστικό κοινό, το οποίο εκτιμά το value for money.
Bασισμένη στη νέα πλατφόρμα «V» της Νissan, η 4η γενιά του Μicra στράφηκε ξεκάθαρα προς την απλότητα και την οικονομία σε όλα τα επίπεδα. Σήμερα, δύο και κάτι χρόνια μετά την διάθεσή του στην ελληνική αγορά, δοκιμάζουμε και πάλι πρώτοι την ανανεωμένη εκδοχή του.

Έτσι λοιπόν, διατηρώντας τη φιλική στο μάτι σχεδίαση του 5θυρου αμαξώματος με τους τροχούς ακροβολισμένους, το Micra απέκτησε νέο πρόσωπο.

Εσωτερικό – Χώροι: Καλύτερο φινίρισμα, ίδια πρακτικότητα

Στο εσωτερικό του Micra, η απλότητα συνεχίζει να… παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά κάποιες αλλαγές βελτίωσαν την εικόνα στο φινίρισμα. Στην ανανεωμένη καμπίνα επομένως κυριαρχεί η νέα κεντρική κονσόλα με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα (στην έκδοση δοκιμής) και νέες, πιο ποιοτικές υφασμάτινες επενδύσεις.

Κινητήρας – Επιδόσεις: Δεν καίει, δεν ρυπαίνει

Το αλουμινένιο, 3κύλινδρο, μοτέρ του 1,2 λτ. έχει απόδοση 80 ίππους και 110 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Χάρη και στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ο κινητήρας είναι ζωντανός από χαμηλά και τα βγάζει πέρα με τις σχετικά μακριές σχέσεις του κιβωτίου, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς μετακινήσεις. 

Στο δρόμο:Έμφαση στην ευελιξία και την ευχρηστία

Τίποτε δεν έχει αλλάξει στα δομικά στοιχεία του Μicra και κατά συνέπεια, τίποτε δεν έχει διαφοροποιηθεί και στην οδική του συμπεριφορά. Το πρώτο που θα λατρέψεις στο Micra είναι και το ζητούμενο από ένα μικρό αυτοκίνητο, ήτοι η ευκολία οδήγησης στην πόλη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου